بیوگرافی رپر ها
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
بیوگرافی رپر ها
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیموزیک رپبیوگرافی رپر ها

تعداد بازدید : 3700
نویسنده پیام
apk آفلاین



ارسال‌ها : 109
عضويت : 22 /1 /1392
محل زندگي : qabrestan
سن : 17
تشکر ها: 8
تشکر شده : 5
بیوگرافی رپر ها

تو این قسمت میخوام رپر های ایران زمین و بهتون معرفی کنم


امضای کاربر : به سایت خودتون هم سری بزنید!
wWw.MWiT.ir
پنجشنبه 22 فروردین 1392 - 22:13
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
apk آفلاین



ارسال‌ها : 109
عضويت : 22 /1 /1392
محل زندگي : qabrestan
سن : 17
تشکرها : 8
تشکر شده : 5
پاسخ : 1 RE بیوگرافی سعید شمس :

نام : سعید

نام خانوادگی : شمس

ساکن : تــهران بهترین پایتخت جــهان

متولد شهریور ۱۳۶۴

فارغ ابتحصیل رشته بازرگانی از دانشگاه آزاد، و صدا برداری از علمی‌ کاربردی واحد شریعتی

از ۱۵ سالگی شروع به فراگیری ساز تخصصی خود، پیانو و در کنار آ‌ن گیتار شد، و ساز‌های دیگر را به طور تجربی‌ آموخت

در سن ۲۰ سالگی شروع به تنظیم و ساخت موزیک به صورت حرفه ای‌ با نرم افزار‌های روز دنیا شد، و با بسیاری از خواننده‌ ها و آرتیست‌ های مطرح ایران همکاری کرد


امضای کاربر : به سایت خودتون هم سری بزنید!
wWw.MWiT.ir
پنجشنبه 22 فروردین 1392 - 22:14
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
apk آفلاین



ارسال‌ها : 109
عضويت : 22 /1 /1392
محل زندگي : qabrestan
سن : 17
تشکرها : 8
تشکر شده : 5
پاسخ : 2 RE بیوگرافی اشکین 0098 :

نام : اشکین

نام خانوادگی : محمدیان

لقب : اشکین 0098

متولد : ۲۳/10/۱۳۵۸

اشکین محمدیان...خواننده و آهنگساز و ترانه سرا متولد:۲۳/دی/۱۳۵۸ ...تحصیلات :مهندسی کشاورزی مطمئنن کارای ایشون و در گروه ۰۰۹۸ گوش دادین(۲دره باز و برو حالشو ببر و تریپت منو کشته و ... در گروه ۰۰۹۸ با همراهی رضا کاشانی اجرا میکردند که همکاریشون زیاد طول نکشید و اشکین شروع به کار با علیشمس کرد که کارشون خیلی گرفت . . . حالم بده بهترین آهنگ اشکین ۰۰۹۸ با همکاری علیشمس بود .


امضای کاربر : به سایت خودتون هم سری بزنید!
wWw.MWiT.ir
پنجشنبه 22 فروردین 1392 - 22:14
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
apk آفلاین



ارسال‌ها : 109
عضويت : 22 /1 /1392
محل زندگي : qabrestan
سن : 17
تشکرها : 8
تشکر شده : 5
پاسخ : 3 RE بیوگرافی محمد بیباک :

نام : محمد

نام خانوادگی : بهادری

سبک : رپ

تاریخ تولد : 13 آذر 1364 در تهران

محمد بهادری ملقب به بی باک در 13 آذر 1364 در تهران متولد شد. در خانواده ای اهل مذهب و ایمان بزرگ شده و خودشم از اون خدا دوستهای غیرتی هستش. قدش 183 و وزنش 73 کیلو هست. رنگ چشاش قهوه ای و رنگ مورد علاقه اش هم آبی اقیانوسی هستش. یه حرف جالب اینه که از آهوی غزال خیلی خوشش میاد. غذای مورد علاقه اش غذای مامانش(هر غذایی که مامی واسش درست کنه) هست. به پیانو زدن و رپ خوندن به عنوان تفریح هم علاقه زیادی نشون میده و اصولا سبک منصب و بی ایمان نیست و خیلی خدا دوست هستش. به مذهب و دیدن دوستان و گوش دادن به موسیقی خیلی علاقه داره. از شراب خوردن و کشیدن سیگار متنفر هست و با خوندن قرآن حال میکنه. یه عادت بدم داره اونم اینکه خیلی زود عصبانی میشه و موقع عصبانیت هم نمیتونه خودش رو کنترل کنه. میگه بدترین خاطرش از مدرسه هاش روزی که معلمش ازش خواسته ادای بازرگانان رو در بیاره. دغدغه روزانه اش و مشغله فکری این روزای محمد زندگی در خاورمیانه در کنار همسرش است. بهترین آرزوی محمد اردنگی زدن به جرج دبلیو بوش و فرستادن پدر و مادرش به مکه است. او در دسامبر 2002 هم با آرزو در ارمنستان ازدواج کرد. شعارش هم اینه:خودت باش. از سال 81 هم با آهنگ دیووونه شروع به رپ خوانی کرده و بعد از خوندن چندتا آهنگ به لندن رفت و اونجا به صورت حرفه ای کار کرده(ویزا میدن به اینا). او بیشتر اوقات با همکاری احسان غیبی و فرید حسینی(آهنگسازش) کار میکنه. از میان رپرها از حسین ابلیس و سروش هیچکس و یاس خوشش میاد و با کار یکنواخت و بی دغدغه آرمین آفاق هم حال میکنه. ماشینش هم یه پژو 407 است که دو سال پیش خریده. با رپ خوانی به دنیای موسیقی پا گذاشت و در لندن با استودیو زدبازی همکاری میکنه. او همچنین با اجرای زیبایش در کلیپ گله بسیار مطرح شد و آرزو داره با همین روش جایزه mtv رو دریافت کنه. راستی باید بگم که محمد از فیلم de-javu هم خیلی خیلی خیلی خوشش میاد و طرفدار گروه موسیقی outlandish و chris de burg هم هست.


امضای کاربر : به سایت خودتون هم سری بزنید!
wWw.MWiT.ir
پنجشنبه 22 فروردین 1392 - 22:15
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
apk آفلاین



ارسال‌ها : 109
عضويت : 22 /1 /1392
محل زندگي : qabrestan
سن : 17
تشکرها : 8
تشکر شده : 5
پاسخ : 4 RE بیوگرافی توپاک آمور شکور ( پدر رپ دنیا ) :

بیوگرافی توپاک پدر رپ دنیا

توپاک آمور شکور معروف به توپاک خواننده سبک رپ، شاعر و بازیگر اهل آمریکا می‌‌باشد که در ۱۶ ژوئن 1971 به دنیا آمد.

بیشتر ترانه‌های وی درباره مسائل تبهکارانه و سختی‌های زندگی در گتو می‌‌باشد. وی بیشتر به دلیل مسائل سیاسی و اقتصادی و نژادی در آمریکا معروف می‌‌باشد.لسانه پاریش کروکس (که در سن ۶ سالگی اسم توپاک را،از اسم رییس اینکاها - توپاک آمارو ۲ که در قرن هجدهم فرمانده ی جنگ در مقابل اسپانیایی ها بود گرفت) در ۶ جون ۱۹۷۱ به دنیا آمد.

آفنی مادر او عضو گروه پلنگ های سیاه(Black Panthers )بود.وقتی که او باردار توپاک بود ، به علت بمب گذاری به ۳۰ سال زندان محکوم شد. ولی بدون وکیل ، از خودش دفاع کرد و یک ماه قبل از تولد توپاک از زندان آزاد شد.

توپاک تا سال ۱۹۹۴ پدرش را نمیشناخت.

توپاک هم طبق عقاید گروه پلنگ های سیاه بزرگ شد. او به همراه مادر و خواهر ناتنی اش در فقر بزرگ شد و باید به جاهای مختلف نیو یورک پناه می آورد.به همین دلیل همیشه دوست های کمی داشت و همیشه به فکر شعر گفتن و نوشتن خاطره بود.

در ۱۲ سالگی به یک کمپانی تئاتر پیوست. در ۱۵ سالگی با مادرش به بالتیمورا در مری لند رفت و در مدرسه ی هنر بلاتیمور قبول و تبدیل به یک شاگرد دوست داشتنی شد.در همان جا بود که اولین قطعه ی رپ خود را با اسم "MC New York" ساخت. دو سال بعد آفنی توپاک را برای زندگی با خانواده ی یکی از دوستانش به مارین سیتی در کالیفورنیا فرستاد. همان جا بود که توپاک زندگی عادی را از دست داد و کم تر قانون را رعایت می‌کرد.

ولی خیلی زود آن مکان را ترک کرد و شروع به در خیابانها و پخش مواد مخدر پرداخت. در همین زمان بود که با افرادی دوست شد که او را در ساخت آهنگ های رپ کمک کردند.مانند ری لوو که با یکدیگر یک گروه رپ به نام "استریکتلی داپ" درست کردند. اولین باری که یکی از آهنگ های توپاک به نام "This is an EP" در یک سی دی ضبط شد،سال ۱۹۹۱ بود. این سی دی مال گروه "دیجیتال آندرگراند" بود.

به سوی شهرت در اواخر ۱۹۹۱،توپاک ۲۰ ساله با آلبومش به نام "۲Pacalypse Now" مشهور شد. خیلی از آهنگ ها مشکلات نژاد پرستی و زندگی در حاشیه ی شهرها را مطرح می‌کرد. این آلبوم پس از معرفی آن توسط جوانان به هم بسیار شهرت یافت. با این که توپاک میخواست در آلبوم خودش سختی هایی که جوان های سیاه پشت سر میگذاشتند را مطرح می‌کرد،خیلی از قسمت ها درباره ی خشونت جوان ها و پلیس ها بود. ولی این آلبوم با انتقادهای بسیاری هم رو به رو شد و پس از این که یک جوان پلیسی را کشت و گفت که از این آلبوم ایده گرفته است،این انتقادات به اوج خود رسید.

در اکتبر ۱۹۹۱ در اوکلند،دو پلیس به توپاک تذکر دادن چون بدون توجه به چراغ راهنمایی از خیابان گذشته بود و پس از آن توپاک به آن ها گفت : "**** y' all" (برید گم شید). توپاک در آن جا کتک مفصلی خورد و مجبور به پرداخت ۴۲٬۰۰۰ دلار جریمه نقدی شد.

در ۱۹۹۲ ، پس از یک مبارزه ی مسلحانه که با مرگ یک کودک ۶ ساله تمام شد،توپاک دستگیر شد.ولی توپاک با دادن پول به پدر و مادر آن کودک رضایت آن ها را جلب کرد.

در ۱۹۹۳ توپاک با دو پلیس درگیر شد.ولی پلیس ها در حال انجام وظیفه نبودند. با این حال شکایات بسیار شدیدی علیه توپاک مطرح شد. ولی پس از این که مشخص شد دو پلیس مست بودند،پرونده بسته شد.

آلبوم بعدی توپاک به نام "Strictly ۴ My N.I.G.G.A.Z" بود و در آهنگ های "hit I Get Around" و "Keep Ya Head Up" خودش را یک آدم خشن معرفی کرد.

توپاک به همراه دوستانش به نام های بیگ سایک ، ماکادوشیس و برادر ناتنی خودش موپریم آلبوم بعدی خودش را به اسم "Thug Life : Volume ۱" با کمپانی اینتر اسکوپ در ۱۹۹۵ بیرون داد. یکی از خالکوبی های توپی THUG LIFE بود به معنی "The Hate U Give Little Infants **** Everybody".

دشمنیها و رقابتها توپاک در طول زندگی دشمنان زیادی داشت اما مهم‌ترین دشمنی اش با نتوریوس بیگ(بیگی) و کمپانی پشتیبانش Bad Boy Records بود.این دو نفر در ابتدا دو دوست صمیمی بودند وقتی بیگی هنوز ناشناخته بود. وقتی توپاک در زندان بود از حرفهایی که بیگی و پاف دیدی درباره ی او به روزنامه ی ویبه زدند عصبانی شد. به علت مشکلاتی که با قانون داشت می خواست از "بازی رپ" بیرون بیاید اما با شنیدن حرفهایی که پاف دیدی و بگی در باره ی او زدند تصمیم گرفت باز گردد و انتقام خود را بگیرد.

وقتی داشت فیلم "Poetic Justice" را با جانت جکسن بازی می‌کرد،توپاک انجام تست AIDS خود داری کرد. توپاک میگفت که مردان دیگر هم این تست را انجام نداده بودند. پس جانت از دست توپاک ناراحت شد و پس از پایان فیلم دیگر با او حرف نزد. ولی توپاک در آهنگ "I Got My Mind Made Up" از او معذرت خواهی کرد.

از طرف دیگر توپاک دشمنی خودش را با بیگی ادامه میداد و در آهنگ "Hit 'Em Up" به این که با زن بیگی - فیت ایوانز -خوابیده اشاره کرد.بعد از مرگ بیگی،۶ ماه بعد از مرگ توپاک،فیت و پاف دیدی،آهنگی به نام "I'll Be Missing You" به یاد بیگی ساختند.

توپاک با دکتر دری هم کمی مشکل داشت.دکتر دری در کمپانی دیت رو تهیه کننده بود.به نظر توپاک دکتر دری در دیت رو هیچ کاری نمیکرد و از زحمت بقیه پول در میاود. هم چنین وقتی که دکتر دری از شهادت به نفع اسنوپ داگ در دادگاه خودداری کرد،از دست او بسیار عصبانی شد. هم چنین توپاک در چند آهنگش به گی بودن دکتر دری اشاره کرد.

توپاک از ماپ دیپ هم انتاد کرد.زیرا ماپ دیپ توپاک را در یک کنسرت مسخره کرد و توپاک جواب خود را در "Hit 'Em Up" داد. ولی ماپ دیپ پس از مرگ توپاک نظرش را عوض کرد و به او بسیار احترام گذاشت.

سال های آخر در دسامبر۱۹۹۴،توپاک به تجواز به یک زن در هتل متهم شد.و در فوریه ی ۱۹۹۵،توپاک به ۴ سال زندان مجکوم شد. ولی قبل از تصویب حکم دادگاه،در کنار یک استودیوی ضبط در نیویورک،به توپاک حمله شد و ۵ گلوله به سمت او شلیک شد. توپاک در یک مصاحبه به یاد آورد : در شب ۳۰ نوامبر ۱۹۹۴،او به همراه یکی از دوستانش و مدیر برنامه هایش،برای ضبط کردن یک سری آهنگ به استودیو رفتند. وقتی داشتند وارد استودیو میشدند،دو نفر به آن ها نزدیک شدند.توپاک فکر می‌کرد که آن ها پلیس های امنیتی استودیوی بیگی هستند. آن دو نفر توپاک و دوستانش را مجبور کردند که روی زمین دراز بکشند.ولی هدف آن ها توپاک بود.به همین دلیل به توپاک ۵ گلوله شلیک کردند و تمام جواهرات و پول های او را دزدیدند. توپاک با کمک دوستانش،از آسانسور بالا رفت تا به بیگی،پاف دیدی و لیل سزار برسد. توپاک میگفت که دوستان او کمی مشکوک به نظر میرسیدند.انگار که آن ها تعجب کرده بودند که چرا او هنوز زنده است. ولی به شکلی معجزه آسا توپاک زنده مانده بود.بر خلاف نظر پزشکان،او پس از چند روز از بیمارستان بیرون آمد و چند روز بعد با صندلی چرخ دار به دادگاه رفت تا حکم دادگاهش را در مورد تجاوز به آن زن گوش کند.

در زمانی که توپاک در زندان بود،آلبوم او به نام "Me Against The World" چاپ شد.توپاک تنها خواننده ای بود که وقتی در زندان بود،آلبومش در برترین ها شماره ی ۱ بود. در همین زمان با کیشا موریس که مدت زیادی بود با هم نامزد بودند هم ازدواج کرد. در اکتبر پس از ۸ ماه زندان،توپاک با کمک رییس دیت رو رکوردز - سوگ نایت - از زندان بیرون آمد.سوگ برای آزادی توپاک ۱٫۴ میلیون دلار پرداخت کرد و توپاک هم مجبور شد که سه آلبوم برای دیت رو بسازد.بنابراین پس از آزادیش بلافاصله شروع به کار کردن کرد و در ۱۹۹۶،آلبوم "All Eyes On Me" را بیرون داد. آخرین آلبومی که توپاک بیرون داد،"The Don Killuminati: The ۷ Day Theory" بود که ۲ ماه پس از مرگ او چاپ شد.در خیلی از آهنگ های این آلبوم مرگ خود را پیشینی کرده بود. میگویند که ساخت این آلبوم ۷ روز طول کشید و مهم ترین آهنگ آن "Hail Mary" در نیم ساعت ساخته شد.این آلبوم بیش از ۵ میلیون فروش کرد. توپاک داشت یک هنرپیشه ی حرفه ای هم میشد.از ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۶،توپاک ۷ فیلم بازی کرد. مرگ توپاک،پس از این تماشای یک مسابقه ی بوکس بین مایک تایسن و بروک سلدون،با شلیک چند گلوله از یک کادیلاک در لاس وگاس در نوادا،در ۷ سپتامبر ۱۹۹۶ به آسیب رسیدو پس از ۶ روز در بیمارستان دانشگاه نوادا در ساعت ۴ و ۳ دقیقه ی صبح در ۱۳ سپاتامبر وقتی که تنها ۲۵ سال داشت درگذشت. میگویند کسانی که به او گلوله شلیک کردند،از آدم های ایست کوست(مخصوصاً بیگی) بودند که بسیار با هم رقابت داشتند. پلیس لاس وگاس با این که هنوز رسماً این پرونده را نبسته اند،ولی به این نتیجه رسیدند که کریپس،یکی از گروه های گنگ لوس آنجلس،او را کشتند. چند ساعت قبل از حمله،توپاک در یک دعوا،به همراه نفرات بلودز(یک گروه گنگ دیگر لوس آنجلس که با کریپس رقابت داشت) در مقابل گروهی دیگر شرکت داشت. باید اشاره کرد که توپاک و دیت رو،امنیت خود را به گنگ بلودز واگذار می‌کردند. از طرف دیگر بیگی و بد بویز،وقتی که هنوز در کالیفورنیا زندگی می‌کردند،امنیت خود را به گنگ کریپس واگذار می‌کردند. در یک گزارش روزنامه ی لاس وگاس تایمز،به این نتیجه رسیدند که بیگی،که او هم در آن زمان در شهر بود،حاظر شد که برای کشتن توپاک به کریپس پول دهد.

توپاک که پس از حمله در سال ۱۹۹۴،همیشه همراه خودش چند بادی گارد و جلیقه ی ضد گلوله حمل می‌کرد،آن شب هیچ کدام را همراه نداشت . دلیل این موضوع هنوز یک معماست. نکته ی جالب این است که نام آخرین آلبوم او "The Don Killuminati: The Seven Day Theory " بود که اگر حروف آن را جابجا کنیم این جمله به دست می آید : "OK on tha ۷th u think I'm dead yet I'm really alive" که معنی آن می‌شود : تو فکر میکنی که من در روز ۷ میمیرم ولی من هنوز زنده ام. این شماره ی ۷ در چند جای دیگر هم وجود دارد مانند : ۷ سپتامبر به او تیر زدند. از ۱۲ تیر ۵ تیر به او خورد و ۷ تیر به او نخورد. او در ۴:۰۳ صبح مرد که جمع آن ۷ می‌شود.

جالب این است که تعداد آهنگ هایی که پس از مرگ توپاک از او بیرون آمد بیش تر از تعداد آهنگ هایی است که قبل از مرگش بیرون آمد و آهنگ های او هنوز هم در تمام دنیا ریمیکس می‌شوند. در ۱۴ نوامبر ۲۰۰۳ فیلمی درباره ی او به نام "Tupac : Resurrection" ساخته شد که زندگیش را با صدای خودش تعریف کرد.


امضای کاربر : به سایت خودتون هم سری بزنید!
wWw.MWiT.ir
پنجشنبه 22 فروردین 1392 - 22:16
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
apk آفلاین



ارسال‌ها : 109
عضويت : 22 /1 /1392
محل زندگي : qabrestan
سن : 17
تشکرها : 8
تشکر شده : 5
پاسخ : 5 RE بیوگرافی علی پیشتاز :

نام : علیرضا

نام خانوادگی : بهنامی فر

سبک : رپ

لقب : پیشتاز

تاریخ تولد : 19 آذر 1364 در تهران (محله کلاهدوز)

علیرضا بهنامی فر ملقب به پیشتاز در 19 آذر 1364 در تهران(محله کلاهدوز) متولد شد. از سال 81 شروع به کار در زمینه موسیقی کرد و با همراهی دوستان و یاری ساسی مانکن به دنیای رپ وارد شد. علی اصولا اهل مادیات نیست و از قرتی بازی خوشش نمیاد. خیلی غیرتی و خانواده دوست هم هست. از دیزی و کله پاچه و آبگوشت خیلی خوشش میاد. بعد از مدتی کار در استودیو در کنار ساسی و حسین مخته به تدریج به سمت گروه 021 رفت. بعد یه جلسه صحبت با رضا پیشرو تصمیم گرفت به جمع 021 ملحق بشه که البته خیلی دوام نیاورد به خاطر یه اختلاف کوچیک با رضا از 021 جدا شد . بیشتر بیتها و موزیکهاش رو خودش میسازه و تکستهاش رو هم خودش میگه. آموزش ابتدایی موسیقی رو پیش استاد شرفمندیان یاد گرفت و بعد هم در چند دیسکو تو دبی بعد آشنایی با دوستانش بصورت حرفه ای موزیک رو دنبال کرد. پدر و مادر علی الان تو پاسداران میشینند و یه داداشم داره که اسمش محمد رضا است. چند روز پیش طی مصاحبه اش گفت از دوستاش(مخته-آفاق-سعید کرمانی-اشکین و سعید پانتر) ممنون که همیشه یار و یاورش بودند و هستند و از زحماتی که ساسی براش کشیده حسابی قدر دان. علی تا حالا به سه کشور اروپایی(سوئد-نروژ-ایتالیا) سفر کرده. از مهناز افشار و نیما شاهرخ شاهی خوشش میاد و از بین خواننده ها از (امیر تتلو-گوگوش-NeYo و شکیرا) خوشش میاد. باید بگم خیلی هم اهل تفریح و شوخی نیست و تو کارش جدی و از دوست شدن با دخترای اونجوری هم بدش میاد. نوشابه خیلی میخوره ولی الان تو رژیم سختی هستش و به قول معروف تو ترک هست. با آلبوم موسیقی jonas brothers هم خیلی خیلی حال میکنه. اصولا این گروه رو الگوی خودش میدونه. اهل فوتبال و طرفداران بارسلونا و استقلال و اسپانیا هم هست.


امضای کاربر : به سایت خودتون هم سری بزنید!
wWw.MWiT.ir
پنجشنبه 22 فروردین 1392 - 22:16
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
apk آفلاین



ارسال‌ها : 109
عضويت : 22 /1 /1392
محل زندگي : qabrestan
سن : 17
تشکرها : 8
تشکر شده : 5
پاسخ : 6 RE بیوگرافی عرفان :

نام : عرفان

نام خانوادگی : خزایی

سبک : رپ

تاریخ تولد : 12 مرداد 1362 در شهر اصفهان

عرفان خزایی در 12 مرداد 1362 در شهر اصفهان متولد شد و با نام عرفان خوانندگی کرد. به گفته خودش در سن 6 ماهگی به سفر دور دنیا رفته است. او تاکنون به آمریکا و هلند و مکزیک و آلمان سفر کرده و در ایران و در حالی که فقط سیزده سال داشت با آهنگ گربه های شب تشنگی در راهند با خشایار آشنا شد و شروع به کار کرد.

عرفان در سن شانزده سالگی برای همیشه از ایران خارج شد و هیچگاه بازنگشت. او از همان ابتدا خیلی حرفه ای رپ را دنبال نکرد. در هنگام اقامت در اروپا با مشکلاتی مواجه شد و مجبور به سفر به آمریکا شد و خیلی زود در رشته برق مهندسی گرفت و در سال 80 شروع به رپ خوانی کرد و از همان اول با خشایار و افرا و سوگند و بهزاد لیتو همکار بود.

او به سبک جاز و رپ و هاوس خیلی علاقه داره و اصولا پسر با ادب و زرنگی هستش. عرفان با همکاری شرکت پایدار تصمیم به جهانی کردن رپ فارسی دارد و از این هدف با حسین تهی هم هدف شده است. عرفان بعد از امپیزو و حمید امپورتر از سروش هیچکس و رضا پیشرو خوشش میاد ولی اصولا الگویش را توپیک اشکوتا هندی می داند.

او از همان ابتدا با مشکل خانوادگی همراه بود و به خاطر فقر مالی پدر در اواخر زندگی و طلاق مادرش فشار زیادی را تحمل کرده و از این جهت با رپرهای بزرگی چون بهرام و پیشرو هم درد می باشد ولی خودش اکنون جز خواننده های ثروتمند بعد از تهی و تتلو محسوب میشود.

عرفان از تابلوی نقاشی اکیسووا اثر پیکاسو خیلی خوشش می آید و بابت خرید آن حدود سی هزار دلار پول داده است. عرفان اصولا از سبک هیپ هاپ استفاده میکنه و با استودیو لندن قرار داد رسمی دارد. عرفان حدود نه سال است که رپ حرفه ای کار میکند و بعد از هیچکس و پیشرو و تیغه و غیره جز رپرهای قدیمی است. او همچنین بعد از حادثه 11 سپتامبر 2001 در آمریکا به دلیل ایرانی بودن به چند زندان رفت.

او در بین شعرا هم به سعدی خیلی علاقه دارد. مهمترین علاقه او به پدرش محمد خزایی است که تا آخرین لحظات زندگی در کنارش بوده است. آلبومهای او هم از خانه تا گور و همیشگی نام دارند.


امضای کاربر : به سایت خودتون هم سری بزنید!
wWw.MWiT.ir
پنجشنبه 22 فروردین 1392 - 22:16
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
apk آفلاین



ارسال‌ها : 109
عضويت : 22 /1 /1392
محل زندگي : qabrestan
سن : 17
تشکرها : 8
تشکر شده : 5
پاسخ : 7 RE بیوگرافی سوگند :

سوگند متولد ۲۲ مرداد ساله ۱۳۶۶ در اصفهان، از ۵ سالگی به کشور آلمان اومده و تا الان در آلمان ساکن هست. سوگند در خانواده موزیسین بزرگ شده و با موسیقی سنتی‌ از طریقه پدرش آشنایی خاصی‌ داره. علاقهٔ او نسبت به موزیک از همون بچگی‌ بود، در مدرسه فعالیت موسیقی CHOR داشت و با... پدرش مشغول تمرین و آهنگهای سنتی‌ که چند سالی‌ هم کنسرتهای اصیل در اروپا میذاشتن. در سن ۱۵ شروع به کار با گروهی به نامه ر&م که تو آلمان مشغول اهنگسزی ر&ب بودن کارشو شروع کرد. بد از ۲ سال تصمیم گرفت که هیپ هپ ایرانی‌ را به عنوانه یک دختر شروع کنه که گره "انتقام" با فریناز تشکیل شد، بعلت یه سری از مشکلات از هم جدا شدن و هرکی‌ به کار خودش ادامه داد.بد از اون ۱ سالی‌ تنها کار میکرد و بد به گره "پایدار" پیوسته شد و هنوز هم در این زمینه با بچها عرفان ، خشایار، افرا، بهزاد، سرکش همکاری می‌کنن. پیغام سوگند: من عاشق خدام و هیچ چیزی بیشتر از این برام تو دنیا ارزش نداره ، انسان بودن در این دنیا برام در درجه اول قرار میگیره حق آزادی ...ولی‌ خدا با ماست این همیشه به من امید میده. اگه دارم تلاش می‌کنم که بخونم زیر زمینی‌ چون می‌خوام صدای خفه شدهٔ دخترهای ایران باشم، امیدوارم همیشه به عنوانه یک دختر ایرانی‌ کشورم را سربلند کنم به امید آزادی در ایران.


امضای کاربر : به سایت خودتون هم سری بزنید!
wWw.MWiT.ir
پنجشنبه 22 فروردین 1392 - 22:17
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
apk آفلاین



ارسال‌ها : 109
عضويت : 22 /1 /1392
محل زندگي : qabrestan
سن : 17
تشکرها : 8
تشکر شده : 5
پاسخ : 8 RE بیوگرافی بروبکس :

حمید:

نقش در بروبکس : خواننده , ویدیوگرافی , سازنده موزیک

بیوگرافی:حمید در سال ۱۹۸۴(۱۳۶۲)متولد شد و در شمال شرق تهران (شهرکامید)و دوران کودکی خود را در انجا سپری کرد.وقتی که او دوران دبیرستان راسپری میکرد برادرش او را در زمینه ی ویدیو گرافی و کار های موزیکی تشویقمیکرد و کار خود را با خشایار و کیوان دو تن از بستگانش که هم اکنون همگروه هستند آغاز کرد و هنگام ورود به دانشگاه حمید و کیوان و خشایار گروهخود را بروبکس نامیدند و شروع به ساختن موزیک و ویدیوهایی با اسم بروبکساغاز کردند. او در دانشگاه آزاد ساوه فارق التحصیل شد.در درجه ی لیسانسرشته ی مهندسی فلزگری.

کیوان:

نقش در بروبکس:موزیک , آرایش(تنظیم) , سازنده موزیک , ویدیو ساز

بیوگرافی: کیوان در سال ۱۹۸۵(۱۳۶۳)متولد شد و در شمال تهران(فرمانیه)و دوران کودکی خود را در انجا سپری کرد. در دوران دبیرستان کارموزیک را با خشایار و کیوان شروع کرد و از دانشگاه تهران لیسانس کامپیوتراخذ کرد. او در سال ۲۰۰۳ به تک نوازی با نام k1 را شروع کرد. در سال ۲۰۰۸اهنگی با نام turn around که این برنامه با اوازه هایی از سارا نائینی(خواننده رپ)اجرا شد.

خشایار:

نقش در بروبکس:موزیک , نویسنده ی موزیک , برنامه نویسی , اهنگساز , ویدیو گرافر

بیوگرافی:خشایار در سال ۱۹۸۴(۱۳۶۲)متولد شد و در شمال غربی تهران(شهرک غرب ) بزرگ شد. هنگامی که او دبیرستان خود را اغاز کرد همراه کیوانو حمید اغاز به فعالیتهای موسیقی کرد………..در سال ۲۰۰۸ در دانشگاه ازادتهران موفق به اخذ مدرک لیسانس در رشته مهندسی عمران شد


امضای کاربر : به سایت خودتون هم سری بزنید!
wWw.MWiT.ir
پنجشنبه 22 فروردین 1392 - 22:18
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
apk آفلاین



ارسال‌ها : 109
عضويت : 22 /1 /1392
محل زندگي : qabrestan
سن : 17
تشکرها : 8
تشکر شده : 5
پاسخ : 9 RE بیوگرافی TM BAX :

تی ام بکس (به انگلیسی: TM BAX) یک گروه ایرانی رپ/پاپ می‌باشد که اعضای آن در شهر کپنهاگ کشور دانمارک زندگی می‌کنند. گروه آنها شامل علی‌بی (۱۹۸۸)، نبیلتی (۱۹۸۴)، شاهین‌لو (۱۹۸۳)، امین (۱۹۷۵) و ام.سین (۱۹۸۴) می‌باشد و در سال ۲۰۰۷ فعالیت حرفه‌ای خود را در موسیقی آغاز کردند. آنها با فرهنگ و موسیقی ایران‌ آشنا هستند، با وجود اینکه در یک کشور اروپایی بزرگ شده‌اند. آنها به محدود بودن موسیقی اعتقادی ندارند و به نظر آنها می‌توان موسیقی فارسی را با موسیقی کشورهای دیگر ادغام کرد. با این نظرات آنها سبک جدیدی را در موسیقی فارسی به وجود آوردند. تی ام‌ از کلمه فارسی تیمارستان و بکس از کلمه عامیانه بروبچه‌ها گرفته شده‌ است.

اعضای این گروه به جز علی‌بی که متولد کپنهاگ است، در تهران متولد شده‌اند. همچنین علی‌بی و نبیلتی که با یکدیگر برادر می‌باشند، تهیه‌کنندگان گروه هستند. در سال ۲۰۰۷ دو آهنگ دختر بندر و خانوم ببخشید را منتشر کردند و با انتشار این دو آهنگ وارد عرصه موسیقی‌ شدند. آنها در سال ۲۰۰۸ برای کسب تجربه و شهرت به اجرای کنسرت پرداختند.

تی ام بکس تا الان کارهای موفقی از خودشون پخش کردند که میشه به پولکی و آهنگ و ویدئو کلیپ لاله اشاره کرد.


امضای کاربر : به سایت خودتون هم سری بزنید!
wWw.MWiT.ir
پنجشنبه 22 فروردین 1392 - 22:19
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
apk آفلاین



ارسال‌ها : 109
عضويت : 22 /1 /1392
محل زندگي : qabrestan
سن : 17
تشکرها : 8
تشکر شده : 5
پاسخ : 10 RE بیوگرافی علی قاف :

نام : عليرضا

نام خانوادگی : قاسمي

لغب : قاف (علي جي سابق)

تاریخ تولد : دي ماه 1363...از رپکن هاي قديمي و کاربلد ايراني

سبک : رپ

عليرضا قاسمي-ملقب به علي قاف(علي جي سابق) متولد دي ماه 1363...از رپکن هاي قديمي و کاربلد ايراني است.که کار خودشو از چندين سال پيش و چند سالي بعد از رپکن هاي خيلي قديمي با نام علي جي و با آهنگ وسوسه شروع کرد و از همون اول نشون داد که يه استعداد جديده و ميتونه درآينده بسيار خوش بدرخشه.چندي بعد علي جي گروهي رو به نام" مد " تشکيل داد.اين گروه متشکل از علي جي و امپو بود.پس از اينکه آهنگ هاي بسيار خوب و زيبايي رو به همراه امپو بيرون داد و همچنين همکاري هايي با مسعود سعيدي مورد توجه بزرگان رپ فارسي مثل(سروش هيچکس) قرار گرفت.پس از مدتي علي جي تصميم به تغيير نام مستعار خود گرفت.در آهنگي با عنوان ميگن قاف با همراهي و اينترو سروش هيچکس(پدر رپ فارسي) تغيير نام خود را از جي به قاف به همه اعلام کرد.همکاري هاي هيچ کس و قاف زياد تر شد و خيلي هم خوب جواب مي داد.همين سبب اين شد که مد از هم بپاشه و علي قاف به عضويت گروه بزرگ و حرفه اي صامت در بياد و امروز يکي از اصلي ترين اعضاي صامت تبديل بشه.از معروف ترين آهنگ هاي علي قاف ميتوان به ساقي به همراهي بيداد و همچنين آهنگ خيابونيا و ... اشاره کرد.علي اين روز ها سخت درگير اولين آلبوم خودش هست.آلبومي به نام " زير و بم زير زمين " با آهنگ سازي و تنظيم و ميکس و مسترينگ مهديار آقاجاني.بعد از حدود 2 سال کار روي اين آلبوم, مطمئنا" زير و بم زير زمين باعث تحول بزرگي در رپ فارسي خواهد شد.

مد و صامت :

مد گروهي که قبل از عضويت علي قاف در صامت توسط خود علي قاف شکل گرفته بود...و متشکل از امپو و خود علي قاف بود.کار هاي زيبايي با همکاري اين دو‌پخش شد و روز به روز پيشرفت قاف حس ميشد. تا اينکه علي قاف به عضويت صامت در اومد و مد از هم پاشيد.گرچه علي قاف بار ها و بار ها در آهنگ هاش اشاره کرده که : من مد بودم و هستم و خواهم بود.اما به هر حال ديگه علي قاف در حال حاضر يکي از اعضاي اصلي صامت هستش و الان چندين ساله که داره به طور خيلي حرفه اي با بروبچه هاي صامت همکاري ميکنه.رابطه ي خوب و بسيار صميمي او با سروش هيچکس و بهرمند شدن از نعمتي چون يک آهنگساز فوق العاده به اسم مهديار آقاجاني باعث پيشرفت بسيار زياد علي قاف شد.البته اين ها منکر استعداد و توانايي بي نظير علي قاف در رپ کردن نميشه.اين ها فقط به پيشرفت سريع قاف خيلي کمک کرد.اثبات اين حرف کارهاي قبلي علي قاف هست که هنوز به عضويت صامت در نيومده بود.کارها قوي بودند و با عضويت در گروه بزرگي چون صامت و همکاري با افرادي چون : هيچکس-پيشرو-بيداد و مهديار بسيار قوي تر از قبل شدند.

آهنگ هاي علي قاف :

قاف از وقتي که شروع به کار کرده تا امروز حدودا" 34-35 ترک بيرون داده که به جرئت ميشه گفت اکثر کارا و حدود 30 تا آهنگ از اين 35 تا آهنگ خيلي قشنگ هستن....و کار هاي فوق العاده زيبا و حرفه اي علي قاف هم توي اين 35 ترک ميدرخشه.به خصوص آهنگ هايي که از کمپاني صامت و با آهنگسازي مهديار و همکاري برو بچه هاي صامت پخش شده..موضوعات محوري آهنگ هاي قاف معمولا" اجتماعي و گنگ هستش...البته علي کار هاي لاو و ديس لاو بسيار زيبايي هم داره که بيشتر با مسعود سعيدي همکاري کرده.


امضای کاربر : به سایت خودتون هم سری بزنید!
wWw.MWiT.ir
پنجشنبه 22 فروردین 1392 - 22:19
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
apk آفلاین



ارسال‌ها : 109
عضويت : 22 /1 /1392
محل زندگي : qabrestan
سن : 17
تشکرها : 8
تشکر شده : 5
پاسخ : 11 RE بیوگرافی اردلان طعمه :

نام : اردلان

نام خانوادگی : سرافراز

لغب : طعمه

دلیل انتخاب طعمه : میگه با این اسم خودمو طعمه همه میکنم ، بعد هم می پیچونمشون

تاریخ تولد : 1365/11/3 - ساکن تهران

سبک : رپ - پاپ - R&B

از سال 82 شروع به کار کرده ،ابتدای کارش فقط آهنگسازی میکرد . اردلان هوشمند ملقب به طعمه در 1369 در تهران محله سعادت آباد متولد شد. او یک خواهر و برادر دارد و پدرش صاحب یک مغازه لوازم خانگی در ونک است. دانشجوی رشته ی گرافیک دانشگاه آزاد بود ولی نصفه نیمه رهاش کرد. از فوتبال و تیم استقلال خوشش میاد و از میان خواننده ها از محسن چاووشی طرفداری میکنه. و دوست صمیمی امیر تتلو هست که تا الان بیشتر کارهای خودشو با تتلو اجرا کرده از میان غذا ها هم از قرمه سبزی و ماکارونی خوشش میاد.

بزرگترین آرزوی اردلان اجرای کنسرت زنده در میدان آزادی تهران هست خب اردلان در سن هیجده سالگی با همکاری امیر تتلو شروع به کار کرد و هم اکنون از رپرهای بزرگ ایران محسوب میشه. بعد از شهرت و اجرای کنسرت دبی به خاطر یک سری مشکلات چند ماهی دست کشید ولی دوباره برگشت و شروع کرد. میدونید چرا لقبش طعمه است؟ خود اردلان طعمه گفته: میخوام همه رو طعمه خودم کنم .

اردلان عشق بازیگری و تئاتر هم داره و منتظر یه پیشنهاد و میگه دوس داره هم بخونه و بازی کنه. راستی الان اردلان تو ولنجک زندگی میکنه چندی پیش هم که از دبی و استودیو مهر برمیگشت به ارمنستان رفت و با حسین ابلیس ملاقات داشت. اردلان اصولا خیلی سخت گیر و یک دنده نیست.


امضای کاربر : به سایت خودتون هم سری بزنید!
wWw.MWiT.ir
پنجشنبه 22 فروردین 1392 - 22:20
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
apk آفلاین



ارسال‌ها : 109
عضويت : 22 /1 /1392
محل زندگي : qabrestan
سن : 17
تشکرها : 8
تشکر شده : 5
پاسخ : 12 RE بیوگرافی مهدی اشرق :

نام: مهدی

نام خانوادگی: پارسا

ملقب به: اشراق

تاریخ تولد: سال ۶۵ - تهران

ساکن سعادت آباد تهران

مهدی ملقب به اشراق متولد سال ۶۵ در جو خانواده ای که موسیقی های هم نوع سبکش مثل مایکل جکسون و ... بزرگ شد که همیشه میگوید سعی دارم r&b واقعی را اجرا کنم و به مردم نشون بدم و پی معروفیت مثل بقیه نیستم.از سال ۸۴ خوانندگی را شروع کرد و در اوایل سال ۸۶ کار r&b و موسیقی را به طور جدی و حرفه ای دنبال کرد.او در ابتدا با امیر قهرمانی (بیداد) دوست صمیمی بود همکاریهایی که با او نیز داشت توسط او با سروش هیچکس آشنا شد و سروش هم که از کارهای او خوشش اومده بود او را در گروه صامت و ۰۲۱ عضو کرد که هم اکنون هم عضو همان گروه معروف (صامت) است.

او میگوید یک سری از خواننده ها در ایران ادعای سبک r&b را دارند ولی هیچوقت این سبک را واقعی اجرا نکرده اند و این سبک یه سبک غربی است که به جز فارسی کردن آن نمی توان هیچ تغییر و تحولی در آن ایجاد کرد چون یک ابداع دروغین می شود.

او آهنگ های یاد تو مرهم و دردهای من رو خیلی خوشش میاد دو کار احساسی و بر طرفدار به حساب میاره .

هم اکنون اشراق روی آلبومی کار میکنه که از ۱۶ تراک چند تراک پخش کرده و هدفش از این آلبوم جلوه واقعی سبک r&b در ایران است و سعی دارد خوندنش را بیش از بیش از قبل به این سبک نزدیک کند . در این آلبوم اشراق ۱۶ تراک از آن مهمان وجود دارد که یکی از آنها علی قاف است که توسط کمپانی ای حمایت می شود. مهدی از بعضی های دیگر نیز گلایه میکنه که اون رو دل سرد می کنند و دلیل کم کاریش رو همین میدونه و میگه ما همیشه از جیب خودمان سرمایه می گذاریم و من خودم شخصا فقط به خاطر عشق به این سبک است که ادامه به کار می دهم و از کسی هم توقعی ندارم.در آخر اضافه کنم که اشراق به زودی قراره از ایران مثل خیلی از خواننده های زیرزمینی دیگر خارج بشه.


امضای کاربر : به سایت خودتون هم سری بزنید!
wWw.MWiT.ir
پنجشنبه 22 فروردین 1392 - 22:20
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
apk آفلاین



ارسال‌ها : 109
عضويت : 22 /1 /1392
محل زندگي : qabrestan
سن : 17
تشکرها : 8
تشکر شده : 5
پاسخ : 13 RE بیوگرافی بابک تیغه :

نام: بابک

نام خانوادگی: رستمی

ملقب به: تیغه

تاریخ تولد: 18 دی 1368 در تهران

بابک رستمی ملقب به تیغه در 18 دی 1368 در تهران متولد شد. او از همان ابتدا از نخبگان ایران محسوب میشد و در درس خواندن و مدرسه همیشه نفر اول بود. بابک به دلیل مشکلات جامعه و خانوادگی خود منصرف به ادامه تحصیل شد و به رپ خوانی روی آورد تا شاید بتواند در رپ خوانی هم رتبه اول را کسب کند. بابک ابتدا در سن 20 سالگی در آهنگی با لقب styx شروع به کار کرد ولی بعد از آشنایی با هیچکس و گروه 021 در تهران وارد این گروه شد و با مشورت سروش لقب "تیغه"را برای خودش برگزید.

بابک در آهنگهای فریاد و دیروز بسیار مطرح شد و با محمد شارپین و حسین تهی و تتلو و پیشرو و هیچکس کارهای جنجالی زیبایی بیرون داد. بابک از ابتدا با همکاری دوست صمیمی اش معین سزاوار در آهنگهایش و کارگردان کارهایش افرا به ضبط موسیقی و در این اواخر و بعد از پاشیده شدن گروه 021 با همکاری این دو نفر دو کلیپ زیبا به نامهای "مجید رستمی"(برادر شهیدش) و "تو خیابون" را ساخت.

بابک اصولا خیلی کم حرف و بسیار خجالتی است. بابک از میان رپ خوانهای ایران از بهرام و پیشرو و عرفان خوشش می آید. او چندی پیش بعد از آشنایی با آرمین آفاق شروع به فعالیت در سبک هیپ هاپ غربی کرده است.تیغه در اوخر سال 89 اولین آلبوم خودشو به نام میروم راهی گر سلامی بر جا باد را منتشر کرد که با استقبال خوبی از طرف دوستاران رپ فارسی مواجه شد!


امضای کاربر : به سایت خودتون هم سری بزنید!
wWw.MWiT.ir
پنجشنبه 22 فروردین 1392 - 22:34
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
apk آفلاین



ارسال‌ها : 109
عضويت : 22 /1 /1392
محل زندگي : qabrestan
سن : 17
تشکرها : 8
تشکر شده : 5
پاسخ : 14 RE بیوگرافی حسام استپس :

نام : حسام

نام فامیل : عزتی

لقب : استپس

شروع به کار در موسیفی : 1379

شروع به کار در سبک رپ : 1380

بیوگرافی کامل :

حسام استپس يا حسام عزتي از سال 79 کار موسيقي را به صورت مبتدي اغار کرد و يک البوم تکنو غير مجاز ضبط کرد سال بعد با سبک رپ فارسي اشنا شد و شروع به کار کرد که کارش نتيجه اي نداد که همين شکست باعث شد که حسام به مدت دو سال کار موسيقي نکند در سال 82 حسام دوباره پرشين رپ را ادامه داد که نتيجه گرفت ديس تراک هاي حسام به سبک خودش فوق العاده خنده دار است حسام استپس استاد تقليد صدا وتزهاي خنده دار در اهنگ است اهنگ جشن پتوي حسام ديگر زبان زد خواص و عام است (بله...آره همچي حاله...) از اهنگ هاي سنگين حسام ميتوان به فقر و فحشا اشاره کرد حسام در سال 84 به يک گروه موسيقي مجاز پيوست که کارا و حسام خواننده هاي اين گروه بودند سبک کاري انها رپ و پاپ بود و انها برای مجوز کار میکردند و یک ویدیو کلیپ هم از ای گروه بیرون اومد ولی هیچ مجوزی به انها ندادند حسام استپس بعد از ان گروه مافیای مخفی را تشکیل داد که جمعی از بچه محلاش ( حسام اون موقع بچه پاسداران بود ) و رفیقاش که رپ می خوندن کاراشون رو با اینترو مافیای مخفی بیرون می دادند

تا اینکه حسام با پوله خودش تو خونه یه خودش یک استدیو خونگی ولی مجهز درست کرد و با چند تا از اعضای مافیای مخفی ( سامان اهریمن و دافر حتی بهرام ) اهنگهای باحالی رو خوندن حسام سعی میکرد با دیس و فشح و ..... کارای خودشو مطرح کنه که البته موفق هم شد .حسام علاقه یه شدیدی به دیس کردن صامت و هیچکس و دارو دستش داره که تا به حال حدوده 20 ترک دیس به اونا داده !!!!!

حسام استپس را همه با کل کل و دیس می شناسن و البته طرفدارانه زیادی هم داره ولی خوده حسام ( برای اینکه با کمپانی های بزرگ قرار داد ببنده ) اصرار دارد این طرز فکر رو از مردم پاک کنه با اهنگهای اجتماعی و لاوی که جدیدآ بیرون داده و در مصاحبه ها اشاره کرده ولی حسام استپس مرد فان پرشن رپ هستش


امضای کاربر : به سایت خودتون هم سری بزنید!
wWw.MWiT.ir
پنجشنبه 22 فروردین 1392 - 22:34
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
apk آفلاین



ارسال‌ها : 109
عضويت : 22 /1 /1392
محل زندگي : qabrestan
سن : 17
تشکرها : 8
تشکر شده : 5
پاسخ : 15 RE بیوگرافی گروه زدبازی :

یکی از محبوبترین و در عین حال بهترین گروه های رپ فارسی همین گروه زدبازی هستند که در لندن فعالیت میکنند. این گروه متشکل از شش یار اصلی به نامهای سامان ویلسون ، مهراد هیدن ، سهراب ام جی ، سیجل ، جی جی و نسیم و لولا میباشد.

ویلسون و هیدن حدود هشت سال پیش با هم در یکی از دبیرستانهای تهران آشنا شدند. این دو بعد در یک مهمانی با سهراب طرح دوستی ریختند و گروه زدبازی شکل گرفت.

سامان و مهراد برای شروع ابتدا با تشکل صامت و سپس استودیو لایو تهران همکار شدند اما از بعد از زندانی شدن یک ماه سامان بعد از آزادی در عین حال که ممنوع الخروج بودند از طریق دوست سهراب به ترکیه و سوئد و در آخر هم به لندن رفتند. در لندن و بعد از حضور در یک سمینار که بیشتر رپرهای مطرح جهان چون امینم هم حضور داشت این سه نفر آماده کار حرفه شدند.

سامان که بیشتر آهنگهای این گروه را هم خودش میسازد بیشتر از ریتمها و آوازهای امینم و استات کیو در آهنگهایشان استفاده میکند. مهراد در سال های اخیر با علیرضا جی جی و سیاوش سیجل آشنا شد و این دو در بعضی آهنگهای زدبازی همراه آنها بودند.

سامان به دلیل کم کار بودن در این اواخر مدتی است با گروه خداحافظی کرده است. سامان متولد 8 آذر 1365 است و مهراد و سهراب به ترتیب در سالهای 65 و 66 متولد شده اند ولی هیچکدام تحصیلات عالی ندارند.

آهنگساز این گروه بیشتر مهراد و سامان و بعضی اوقاتم لوئیس پرلوپرتوس میباشد. سهراب اصولا پسر خشنی است و سامان آرام و مهراد هم خیلی جدی است. آنها خرداد از رپ فارسی خداحافظی کردند ولی خیلی زود برگشتند. آنها ابتدا با کم پولی مواجه شدند ولی بعد از اجرای کارهای بزرگی چون تابستون کوتاهه بسیاری از شرکتهای سرمایه گذاری را به سوی خود جذب کردند.

سیجل متولد لندن در سال 1364 است و جی جی در سال 1367 در تهران متولد شده است. بهترین آهنگ این گروه هم تابستون کوتاهه هست که تمام اعضای گروه در اون شرکت دارند!


امضای کاربر : به سایت خودتون هم سری بزنید!
wWw.MWiT.ir
پنجشنبه 22 فروردین 1392 - 22:35
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش

تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ