loading...
بزرگترین مرجع دانلود | دانلودستان
• به سایت پی ام باز خوش آمدید •





خرید از فروشگاه اینترنتی پی ام باز ~> کلیک کنید.



مرورگر های پیشنهادی ما برای شما:


    


آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 311 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (3)

 

بیوگرافی کامل سام درخشانی

 

سام درخشانی متولد ۳۱ تیر ۱۳۵۴ و دارای مدرک تحصیلی علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است.

او در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده‌است و با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت.

پس از آن با بهشت آبی، مجموعه همسفر، خانه پدری، دلباخته، و اخیراً هم در سریال سالهای برف و بنفشه و ما چند نفر و روزهای زیبا و نابرده رنج این مسیر را ادامه داده‌است.

برای مشاهده کامل به ادامه مطلب برید

 

Admin بازدید : 214 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

 

نبودنت چه فصلی از سال است که هم روزها و هم شب ها اینقدر طولانی شده اند ؟؟؟


اس ام اس عاشقانه مهر 92|عاشقانه جدید


سخته  به جایی برسی که دیگه نه هیچ اومدنی آرومت کنه و نه هیچ رفتنی نابودت !

 

 

بقیه در ادامه مطلب



 

Admin بازدید : 264 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

نرم افزار JetAudio یک برنامه چند رسانه ای جامع ترکیب شده در یک پک جمع جور است. نه تنها این نرم افزار می تواند فایل های مختلف موسیقی و ویدیویی را اجرا کند، بلکه ویژگی هایی مانند رایت سی دی، ضبط، تبدیل به فرمت های دیگر و غیره را پشتیبانی کند. علاوه بر این ویژگی ها شما قادر خواهید بود رادیو تلویزیون اینترنتی خود را با استفاده از JetCast که با نرم افزار جت آدیو ارائه می شود استفاده کنید. پخش تمام فرمت های فایل و دیسک ها، شامل WAV, MP3, MP3Pro, OGG, WMA, MPG, AVI, WMV, MIDI, RM و ویدئو و سی دی های صوتی، امکان تبدیل بین فرمت های صوتی، ضبط صدای آنالوگ به فرمت های مختلف نرم افزار Cowon JetAudio را به یک نرم افزار چند رسانه ای قدرتمند صوتی تصویری تبدیل کرده است.

 

Admin بازدید : 358 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

Google Chrome یک نرم افزار مرورگر اینترنت متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد.این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های آن می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود. این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر میدهد. این نرم افزار بر روی ویندوز xp, vista و ویندوز 2003 قابل نصب است

 

Admin بازدید : 450 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلود منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید.این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.

 

Admin بازدید : 314 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (1)

Skype نرم افزار چت و تماس صوتی و تصویری رایگان از طریق اینترنت و از هر نقطه از جهان می باشد. این نرم افزار یکی از معروفترین و قدرتمندترین نرم افزار های رایگان حمایت کننده از پروتکل VOIP است که برای شما امکان برقراری ارتباط صوتی رایگان با دیگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم می سازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی را محیا سازد. Skype از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است همچنانکه مانند دیگر ابزارهای پیغام رسان از اشتراک تصاویر ویدئویی و دیگر امکانات برخوردار می باشد. با استفاده از Skype می توانید بطور رایگان و تنها استفاده از رایانه خود به ارتباط صوتی با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا بپردازید. Skype از زبان های بسیاری پشتیبانی می کند و با ارائه سرویس تماس تلفنی بسیار ارزان با کشورهای مختلف محبوبیت خود را بیش از پیش برتر ساخته است. کیفیت بالا، رایگان بودن آن در سراسر دنیا و هزارن ویژگی دیگر آن را از رقبای خود جدا کرده است و تبدیل به یک برنامه کاربردی خوب و مفید کرده است به طوری که در جای جای این دنیا زندگی بدون آن مشکل است.

 

Admin بازدید : 303 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

Malwarebytes Anti-Malware برنامه بسیار کارآمد و موثر است که به عنوان یک anti-malware طراحی شده است تا از سیستم شما در مقابل بدافزار ها و نرم افزار های مخرب محافظت کند. این نرم افزار ویژگی های زیادی دارد که یکی از مهمترین آن ها ماژول های نظارتی است که در شناسایی و از بین بردن بدافزارها بسیار سریع عمل کرده و حتی قبل از آغاز به کار نمودن آن ها را بلوکه می کنند. این ماژول های حفاظتی در کوتاه ترین زمان ممکن به اسکن سیستم پرداخته و تمامی فرآیند های سیستم را لیست می کند و سپس فرآیندهایی که مشکوک و آلوده هستند را قبل از اجرا، از بین خواهد برد. Malwarebytes Anti-Malware دارای سرعت بالایی است و می تواند به شناسایی و حذف بدافزارهایی بپردازد که ممکن است حتی توسط آنتی ویروس های شناخته شده نیز شناسایی نشده باشند.این نرم افزار به عنوان یک نرم افزار کمکی برای آنتی ویروس ها انتخاب بسیار عالی محسوب می شود. کامیپوتر شما در خطر آلوده شدن به انواع ویروس ها ، تروجان ها ، کرم های اینترنتی ، جاسوس افزارها و رویت کیت ها است. این نرم افزار برای مبارزه با اینگونه تهدیدات است و میتواند امنیت مناسبی را برایتان فراهم آورد.

 

Admin بازدید : 459 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

Mozilla Firefox  مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش رقیب سرسخت سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Google Chrome، Internet Explorer، Opera و … می باشد. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing در یک پنجره و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده را دسته بندی نموده و در پوشه ای خاص ذخیره نماید. محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن نوار ابزار ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به پوسته های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. فایرفاکس با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

 

Admin بازدید : 231 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

باسمه تعالی

 

زندگینامه امام علی بن موسی الرضا (علیه السلام)

 

مقدمه:

امام علی ‌بن موسی‌الرضا (علیه السلام) هشتمین امام شیعیان از سلاله پاک رسول خدا و هشتمین جانشین پیامبر مکرم اسلام می‌باشند.

ایشان در سن 35 سالگی عهده‌دار مسئولیت امامت و رهبری شیعیان گردیدند و حیات ایشان مقارن بود با خلافت خلفای عباسی که سختی‌ها و رنج بسیاری را بر امام رواداشتند و سر انجام مأمون عباسی ایشان را در سن 55 سالگی به شهادت رساند. در این نوشته به طور خلاصه، بعضی از ابعاد زندگانی آن حضرت را بررسی می‌نماییم.

                                   بقیه در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 49

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 625
  • کل نظرات : 131
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 837
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 294
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,516
  • بازدید ماه : 6,637
  • بازدید سال : 105,381
  • بازدید کلی : 1,382,927